Købsproces

Processen ved bestilling af genanvendelige bags ser normalt ud som skitseret nedenfor.

Der er sjældent to ordre der er ens, derfor kan processen selvfølgelig også ændres og tilpasses eventuelle specifikke behov.

 

Indledende kontakt

 

1. Indledende kontakt:

Fortæl os om jeres ønsker og behov.

 

Tilbudsgivning

 

2. Tilbudsgivning:

Vi vender tilbage med tilbud - Oftest indenfor 24 timer.

 

Artwork

 

3. Artwork:

Send os det ønskede artwork eller logo samt eventuelle specielle ønsker.

 

Bekræftelse & Faktura

 

4. Ordrebekræftelse & Faktura:

Vi fremsender bekræftelse samt faktura på 30% af ordrebeløbet.

 

Layout

 

5. Layout:

Vores grafiker udarbejder skitsetegning og visualisering af den nye bag hvilket fremsendes til godkendelse. Udarbejdelsen tager normalt 1-2 dage.

 

Produktionsprøve

 

6. Godkendelse af produktionsprøve:

Efter layout er godkendt udarbejdes en fysisk produktionsprøve som ligeledes fremsendes til godkendelse. 10-20 dage afhængig af type godkendelsesprocedure.

 

Produktion

 

7. Produktion:

Når prøven er godkendt igangsættes selve produktionen.

 

Kvalitetskontrol

 

8. Kvalitetskontrol:

Under og efter produktionen efterses kvaliteten grundigt af vores personale.

 

Fragt

 

9. Fragt:

Leveringstiden er normalt fra 4-10 uger efter prøvegodkendelsen afhængig af kvantum og materiale.
Har du en specifik deadline må du endelig kontakte os for at høre hvad vi kan gøre.

 

Levering

 

10. Levering:

Vi tilbyder at arrangere leveringen direkte til en ønsket adresse fra vores lager i Københavnsområdet.

 

Betaling

 

11. Betaling:

Når varerne er leveret faktureres restbeløbet.

 

 

Opstår der spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte os.
Tlf.: +45 70 25 85 35
E-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Vi benytter cookies på denne webside. Læs detaljer